czwartek, 8 sierpnia 2013

Szminki!

Hej! Dzisiaj chce Wam pokazać i krótko zrecenzować szminki, które posiadam :)


1. Oriflame Pure Color w kolorze Vintage Rose

Szminka jest bardzo kremowa, ładnie lśni na ustach, a kolor pasuje do większości makijaży. Do plusów można również zaliczyć to, że nie wysusza ust i przyjemnie pachnie. Jednak nie polubiłam się z tą szminką.. Bardzo krótko utrzymuje się na ustach, trzeba kilka razy potrzeć nią usta żeby kolor był widoczny, a do tego kiepskie opakowanie. Przy odrobinie ciepła szminka zaczyna się rozpływać w opakowaniu, co utrudnia aplikację. 


Cena: około 10 zł
Czy kupię ponownie? NIE

2. Astor seria VIP numer 106 Pink Candy

Bardzo fajny produkt! Już jedno pociągnięcie pozostawia intensywny kolor. Pink Candy to mocny kolor więc ja ją wklepuję delikatnie palcem. Szminka na świetną konsystencję, która nie wysusza ust. Idealnie się sprawdza i chętnie kupię jakiś inny, bardziej naturalny kolor.



Kupiona w promocji w Wispolu za 12 zł, cena regularna to około 22 zł
Kupię ponownie? TAK

3. Technic, Szminka ze skrzynki z kosmetykami (prezent)

Klasyczna piękna czerwień, idealna do mojej karnacji. Nie wiem co zrobię jak ją skończę.. muszę znaleźć jej zastępcę! Jestem w niej zakochana i praktycznie codziennie gości na moich ustach. Mam naturalnie czerwone usta a ona pięknie je podkreśla. Jestem w stanie wybaczyć jej kiepskie opakowanie, które się zepsuło podczas noszenia w torebce.



4. Vipera Cream Color nr 35

Muszę przyznać, że firma Vipera się postarała. Szminka ma solidne opakowanie i uroczy design. Mam odcień pięknego pomarańczu, który pięknie podkreśla opaleniznę. Noszę ją tylko latem, ponieważ nie jestem przekonana do pomarańczowych ust w zimie. Przyzwoicie utrzymuje się na ustach i ma przyjemną konsystencję. Może podkreślać suche skórki



Cena około 10 zł ( nie pamiętam już)
Kupię ponownie? TAK, ale inny kolor

5. Maybelline Color Sensational kolor 250 Mystic Mauve

Bardzo lubię ten kolor nosić jesienią albo zimą. Jest piękny! Widzę same plusy: wydajna, kremowa, nie podkreśla skórek, bez drobinek, dobrze się utrzymuje na ustach, ładne, trwałe opakowanie. Czego chcieć więcej? Jedyna rzecz do której się przyczepię to zapach, ale wybaczam jej!

 


Kupiona na przecenie za około 13 zł, cena regularna 23 zł
Kupię ponownie? TAK

Kolory w cieniu


W słońcu


Pozdrawiam!
Rosie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz