środa, 7 sierpnia 2013

Buble...

Hej! Dzisiaj mam dla Was 3 kosmetyki, które mnie zawiodły! Rzadko jestem niezadowolona z jakiegoś kosmetyku, ponieważ przed zakupem czytam opinie na temat danego produktu. W tym przypadku pominęłam ten krok..


Mowa tutaj o:

1. Szampon Syoss, Silicone Free, Repair & Fullness, Szampon do włosów normalnych po zniszczone



W moim przypadku kompletnie nietrafiony szampon. Na następny dzień po umyciu mam uczucie brudnych i przetłuszczonych włosów. Dawałam mu wielokrotnie szansę, jednak za każdym razem było tak samo.. Jeszcze większe zdziwienie, gdy zobaczyłam jego pozytywne opinie na wizażu.pl. Nie jest to kosmetyk całkowicie beznadziejny! Jednak moje włosy nie za dobrze reagują po jego umyciu. Lubię markę Syoss i wiele razy kupowałam jej kosmetyki, ale ten produkt zawiódł mnie na całego. Aby nie wyrzucać prawie całej butelki stosuję go do golenia i tutaj sprawdza się rewelacyjnie!

+ bez silikonów
+ duża pojemność
+ często na promocji
+ dostępność
+ funkcjonalne opakowanie
+/- zapach

- obciąża włosy
- problem z rozczesaniem włosów po jego zastosowaniu
- szybsze przetłuszczanie włosów

Cena:  około 15 zł/ 500 ml

2. SORAYA Nawilżenie & Dotlenienie, Nawilżające mleczko wygładzające do demakijażu twarzy




Tragedia! Jakim cudem kupiłam ten kosmetyk?! Jak ja mogłam przeoczyć jego skład? Jest bardzo długi, a do tego na 2 miejscu zawiera olej mineralny, który jest substancją komedogenną, czyli sprzyja powstawaniu zaskórników. Czytam dalej i co? Glyceryl Stearate, również substancja, która może być komedogenna… Jestem alergikiem i znaczna ilość kosmetyków mnie uczula. Ten preparat po nalożeniu na buźkę wywołał u mnie pieczenie, podrażnienie i zaczerwienienie co jest dużym minusem. Nigdy więcej nie chce go widzieć na oczy.

+opakowanie
+ zapach
+ dostępność

- może zapychać
- podrażnia
- uczula
- nawilżające? To jakiś żart?

Cena: około 10 zł/ 200 ml
Niestety nie znalazłam o tym produkcie opinii na wizażu :(

3. Flos Lek , Seria Do Pielęgnacji Oczu, Żel ze świetlikiem i chabrem bławatkiem do powiek i pod oczy





Tutaj pewnie będzie zdziwienie.. Wiele dobrego słyszałam na temat tego żelu wiec bez dłuższego namysłu sięgnęłam po ten produkt. Niestety w moim przypadku nie sprawdził się pod oczami.  Nie ukoił i nie zmniejszył uczucia zmęczenia tak jak zapewnia producent. Oczy miałam zaczerwienione, a po paru minutach gdy żel się wchłonął czułam nieprzyjemnie ściągnięcie skóry. Być może jest dla mnie po prostu za słaby. Osobom z mniej wymagającą skórą zapewne się sprawdzi.Wolę bardziej treściwe preparaty, po których czuć prawdziwą ulgę. Równie dobrze mogło by go w ogóle nie być.. Fajnie, że u większości sprawdza się bez zarzutów, jednak ja do niego nigdy nie wrócę..

+ wydajność
+ zapach
+  tani
+ dostępność
+ opakowanie

- szybko znika
- nie nawilża, a nawet mi wysuszył skórę
- nie koi
- nie dla wrażliwych oczu

Cena: około 10 zł/ 15 ml
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=9816

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz