piątek, 9 sierpnia 2013

Pharmaceris T, Sebo - Almond Peel 10% - recenzja

Hej! Dzisiaj mam dla  Was recenzje kremu złuszczającego do cery trądzikowej (II stopień złuszczania).  Może zacznę od tego, że mam cerę suchą, trądzikową, wrażliwą i naczynkową.. Same najgorsze rzeczy w jednym. Nie mam typowej cery tłustej, na której podłożu rozwija się trądzik więc znalezienie preparatu na moje dolegliwości jest dość kłopotliwe. Do tego dochodzą moje uczulenia na niektóre kosmetyki. Tragedia! Zmagam się z trądzikiem od 7 lat.
Szukałam jakiegoś preparatu z kwasem migdałowym, ponieważ jest on dobrze tolerowany przez cerę suchą i wrażliwą. Na produkt Pharmaceris trafiłam 1,5 roku temu i okazał się wtedy dla mnie zbawieniem.  

Na początku stosowałam z 5 % kwasem migdałowym. Po dwóch opakowaniach przestawiłam się na wersję 10%. Jest to moje drugie opakowanie tego produktu. Preparat znajduje się w higienicznym opakowaniu z pompką. Zawiera 50 ml i jest ważny 12 miesięcy od otwarcia. Ma przyjemną konsystencję i zapach. Muszę przyznać, że krem pomógł mi w walce z trądzikiem. Liczba bolących krost zmniejszyła się, a przebarwienia  potrądzikowe stały się jaśniejsze. Niestety z czasem krem powodował u mnie nadmierne łuszczenie. Wiem, że takie jest jego działanie, jednak przy suchej cerze było to bardzo  uciążliwe. Wtedy stosowałam go co drugi dzień. Niestety nie zlikwidował u mnie całkowicie trądziku ani grudek. Z czasem miałam wrażenie, że przestał na mnie działać.



Plusy:
+ higieniczne opakowanie
+ wydajność
+  zredukował krostki
+  polska marka
+  nie uczula

+ / -początkowo rozjaśnił skórę, poźniej z czasem w wyniku wysuszenia była zaczerwieniona

- nie usunął zaskórników, grudek
- skład
- przesuszył skórę
- ciężko wydostać końcówkę produktu z opakowania
- zostawia dziwny film na skórze

Cena: ja za swój zapłaciłam 38,90 zł / 50 ml
Chyba już więcej go nie kupię. Teraz przechodzę na inną pielęgnację mojej skóry.

Pozdrawiam!
Rosie

1 komentarz:

  1. Lubię tą firmę ;)


    P.S Zmieniłam adres bloga ;) http://magdalaperle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń